«Репетиція» і «Кульмінація» Чорної п'ятниці в Фокстроті: умови, знижки, товари

23 листопада на сайті foxtrot.com.ua опівночі і в цегляному ритейлі в 161 магазині Фокстрот в 90 містах країни о 09-00 з'явиться максимальна кількість пропозицій для Чорної п'ятниці. Але організатори пропонують покупцям зайти на сайт бренду вже з понеділка, 19 листопада – раптом там теж «почорніло?» 

Щодо Чорної п'ятниці в магазинах Фокстрот і списку товарів, що беруть в ній участь, слід уточнювати як у продавців-консультантів, так і в інтернет-магазині foxtrot.com.ua. Наприклад, холодильник LG GA – B429SEQZ c 23 по 26 буде коштувати 13399 грн замість 16199 грн, телевізор SAMSUNG UE 43NU7120UXUA, який продається по 20999 грн запропонують за 15999 грн, пральна машина LG FHOB8ND – 8999 грн замість 9399 грн, а ноутбук Lenovo IdeaPad 330- 15 AST – 7777 грн замість 8999 грн. 


Чорна п'ятниця Фокстроту зразка 2018 року відрізняється від попередньої тим, що стартувала вона 2 листопада як «Репетиція» і триватиме до 26 листопада включно. Для зручності покупців і для задоволення ажіотажного попиту на товари за зниженими цінами «Репетиція Чорної п'ятниці» допомогла покупцям зорієнтуватися, порівняти ціни, а також скористатися пропозиціями з кредитування банків-партнерів Фокстроту. Як і в зарубіжних магазинах, під час проведення передрозпродажу в українській мережі знижка не максимальна – до 50%, але поширюється вона на сотні товарів. Особливість розпродажі в мережі полягає ще й в тому, що знижка діятиме, навіть тоді, коли ви берете товар в кредит у банків-партнерів. 


– «Репетиція» показала, які товари користуються найбільшим попитом, на що слід звернути увагу, щоб людям було комфортно здійснювати покупки в день «цінопаду», – коментує ідею Чорної п’ятниці в.о. директора з маркетингу мережі Фокстрот Руслан Клименко. І нагадує, що багато товарів в Фокстрот можна купити з максимальними знижками починаючи з понеділка 19 листопада, не чекаючи п'ятниці. 


– В «Чорну п'ятницю» 23 листопада через низьку маржу і значне зниження ціни доходи компанії будуть меншими. Проте, ми прагнемо збільшити наш головний капітал – лояльність існуючих клієнтів і залучитись симпатіями нової аудиторії, – коментує подію В'ячеслав Поврозник, виконавчий директор торгової мережі Фокстрот. – Фокстрот, як провідний оператор українського ринку і член-учасник найбільшої європейської закупівельної групи електроніки та побутової техніки Euronics International буде в тренді в ці дні. 


Довідка: мережа побутової техніки і електроніки Фокстрот налічує 161 магазин в 90 обласних і районних центрах України, загальна торгова площа об'єктів становить 153 тис кв. м. Мультиканальний ритейлер Фокстрот є абсолютним лідером в категорії магазинів побутової техніки за рівнем впізнаваності бренду, відвідування і покупок (81,2% за даними TNS Ukraine, MMI 2018/1. ЦА: Все 20-55 дох.ср. +). За даними similarweb.com інтернет-магазин foxtrot.ua відвідують щомісяця 5,3 млн користувачів інтернету. Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» станом на середину 2018 року досягла 8 млн відвідувачів 

Група компаній ФОКСТРОТ розвиває бренди Фокстрот. Техніка для дому, «Техношара» (рітейл побутової та електронної техніки) і «Секунда» (часовий рітейл), а також DEPO't Center і Fantasy Town (управління нерухомістю в ГК ФОКСТРОТ). У 2008 році ГК ФОКСТРОТ реформувала своє управління для підвищення ефективності вкладених інвестицій в бізнес-проекти Групи і надання їм якісних сервісних послуг. Керують Групою компаній ФОКСТРОТ Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.

ГКФрозвиває бренди